۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸

در راستای آماده‌سازی تیم ملی انجام شد؛

مذاکره فدراسیون بسکتبال با 5 کشور اروپایی

مذاکره فدراسیون بسکتبال با 5 کشور اروپایی

فدراسیون بسکتبال در راستای آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان رایزنی‌های لازم برای اعزام برون مرزی تیم ملی و شرکت در تورنمنت‌های بین‌المللی را در دستور کار قرار داده است. در همین راستا مذاکراتی با پنج کشور اروپایی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال ایران با کسب سومین قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آسیا برای دومین‌بار صاحب سهمیه جهانی شد. بر این اساس ملی‌پوشان بسکتبال باید نیمه نخست سال آینده در مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

در همین راستا فدراسیون بسکتبال و سازمان تیم‌های ملی که البته هنوز زمان دقیق آغاز اردوهای تیم ملی و چگونگی پیگیری آنها را مشخص نکرده‌اند، مذاکرات لازم برای اعزام این تیم به کمپ یا تورنمنت‌های بین‎المللی را دستور کار قرار داده‎اند.

به گفته محمدرضا مشحون، مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال تاکنون مذاکراتی با 6 - 5 کشور اروپایی انجام شده تا زمینه حضور در این کشورها و حتی شرکت در تورنمنت‌های بین‌المللی آنها برای تیم ملی فراهم شود.

مشحون در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: ایتالیا، اسلوونی، ترکیه، صربستان و اسپانیا پنج کشوری هستند که مذاکرات کاملی با آنها داشتیم و همچنان پیگیر رایزنی‌های‌مان هستیم. بخشی از این مذاکرات توسط فدراسیون انجام می‌شود اما بخش مهمی از مذاکرات هم با کمک بچیروویچ، سرمربی تیم ملی پیگیری می‌شود.

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال تاکید کرد که هنوز نتیجه نهایی در رابطه با مذاکرات انجام شده مشخص نشده اما قصد داریم حتما زمینه حضور در چند تورنمنت یا برگزاری دیدار تدارکاتی را برای تیم ملی فراهم کنیم.

کد خبر 2165511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha